Facultatea de Construcții

Anunt pentru studentii care nu si-au activat contul instirutional MS Teams/Office 365

Te rugăm citește cu atenție și în integralitate acest mesaj!!!

Acest mesaj este adresat doar studenților care până la acest moment nu și-au activat contul instituțional MS Teams/Office365 (...adică nu au primit sau nu au utilizat credențialele de forma xxx.yy.zzz@utcluj.didatec.ro pentru a accesa  activitățile online derulate de cadrele didactice)

Varianta 1 - DACĂ la activarea contului http://o365.utcluj.didatec.ro/Home/Licensing (folosind adresa de email personală gmail, yahoo, etc.) apare mesajul „Parola a fost schimbată. Verifică email-ul personal pentru noile credențiale”, atunci înseamnă că ai primit noul set de credențiale pe email.

NOTĂ la activarea contului:

  1. Trimiterea automată a emailului ce conține credențialele temporare de acces se face într-un interval de câteva secunde, FĂRĂ a fi necesară activarea multiplă a butonului Trimite e-mail,
  2. Vă rugăm să așteptați un interval de timp de min. 5 minute după primirea emailului, astfel încât să fie realizată sincronizarea noilor credențiale în Office 365 online și să puteți avea acces la Office 365 online,
  3. Vă rugăm să citiți cu mare atenție emailul primit!
  4. Tutoriale video http://o365.utcluj.didatec.ro/Home/Advantages 

Varianta 2 - DACĂ la activarea contului http://o365.utcluj.didatec.ro/Home/Licensing (folosind adresa de email personală) ai primit mesajul USER INEXISTENT”, este necesară completarea acestui FORMULAR destinat exclusiv studenților http://bit.ly/2QncouR.

Înainte de a trimite formularul reține:

  1. dacă ai mai completat acest formular, te rugăm NU îl mai trimite încă o dată. NU este necesară completarea multiplă a formularului și nici recompletarea cu o altă adresă de email! Fiecărui student i se va procesa O SINGURA solicitare (prima solicitare completată în formular, în ordine cronologică)! Celelalte înregistrări sunt filtrate și eliminate automat din procesare!
  2. să te asiguri că toate datele introduse sunt corecte acordând o atenție specială adresei de email (crearea contului depinde de corectitudinea datelor introduse),
  3. dacă datele completate în formular sunt corecte procesarea se face automat și nu vei primi nici un email pentru confirmarea acestui lucru.
  4. termenul de rezolvare a solicitării de acces este de min. 48 ORE, de la data completării formularului. La expirarea acestui termen NU veți primi nici un email cu seturile de credențiale. Studenții trebuie să reîncerce activarea prin serviciul de recuperare a parolei: http://o365.utcluj.didatec.ro/Home/Licensing folosind adresa de email trecută în formular (vezi varianta 1),
  5. dacă după min. 48 de ore de la completarea formularului, prin reactivarea prin serviciul de recuperare a parolei: http://o365.utcluj.didatec.ro/Home/Licensing primiți în continuare mesajul "USER INEXISTENT" vă rugăm să faceți o solicitare scrisă pe adresa suport@utcluj.didatec.ro. Solicitarea va fi însoțită obligatoriu de captura de ecran cu EROAREA de "USER INEXISTENT" la introducerea adresei de e-mail în câmpul "Email" și veți specifica faptul că ați completat deja formularul!

Dorim să finalizăm această operațiune până cel târziu în data de 29 mai 2020 (inclusiv). După această dată, frecvența de procesare a solicitărilor va depinde de taskurile suplimentare (inclusiv didactice) pe care le avem de derulat.

Facem tot posibilul să rezolvăm fiecare solicitare de activare în  timp util. 

Echipa Campus Virtual (eCampus) UTCN



Ne puteti urmari si pe: utcn facebook utcn titter